Друк

ПСИХОАНАЛІЗ

 


Міжнародний освітній проект з Психоаналізу

Асоціація психотерапевтів і психоаналітиків України
при сприянні

EFPP, the European Federation for Psychoanalytic Psychotherapy

Розпочинає роботу міжнародного освітнього проект з
ПСИХОАНАЛІЗУ

Перша освітня сесія - 25-26 лютого 2012 р.

Детально:

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЕКТУ

1. Проходження інтерв'ю допуску.

 

Газолишин Владислав Августович - Навчаючий тренер АППУ з групового психоаналізу

Газолишин Владислав Августович – психотерапевт, груповий аналітик; Навчаючий тренер з групового психоаналізу Асоціації психотерапевтів і психоаналітиків України(АППУ),

Сертифікований супервізор АППУ - стандарт сертифікату European Federation for Psychoanalytic Psychotherapy

Голова секції Балінтовських груп АППУ Лідер Балінтовських груп - стандарт сертифікату International Balint Federation і Polskiego Stowarzyszenia Balintowskiego Член Реєстру Української спілки психотерапевтів

Tel.: +38 0352 42-31-06 
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

Коваленко Андрій Борисович - Член Української Спілки Психотерапевтів (УСП)

Коваленко Андрій Борисович

Член Української Спілки Психотерапевтів (УСП), член Асоціації психотерапевтів та психоаналітиків України (АППУ), голова секції індивідуального психоаналізу АППУ, тренер АППУ, супервізор АППУ, сертифікований член Європейської Асоціації Психотерапевтів , член EFPP.

Tel.: +38 050 377 06 37

 

2. Вимоги до кандидатів:

- вища медична, психологічна або гуманітарна освіта;
- вік не менше 24 років (можливе узгодження з координаторами і керівниками проекту);
- суб'єктивна обгрунтованість вибору напряму - мотиваційний лист

 

3. У структурі проекту передбачається:

- блочні заняття: сесії по-вихідних: субота і неділя;
- 4-и сесії в рік з періодичністю: що-три місяці сесія
- 260 годин особистого досвіду в групі Психоаналізу;
- 100 годин теорії Психоаналізу;
- 50 годин супервізії в групі Психоаналізу;

 

4. Документи, що надаються в оргкомітет проекту:

- заява про зарахування в проект ;
- ксерокопія диплому про закінчену вищу освіту;

 

5. Порядок оплати участі в проекті :

- організаційний внесок розраховується і вноситься посесійно;
- при пропуску сесії, учасником, вноситься до стабілізаційного фонду проекту 50% оргвнеску за пропущену сесію, пропущені сесії відпрацьовуються;
- величина внеску може змінюватись у зв'язку з зростанням витрат і інфляційних процесів.

 

6. Порядок сертифікації:

- по закінченню кожної сесії проекту видається сертифікат АППУ з вказівкою об'єму годин особистого досвіду, годин теорії, супервізії; 
- участь в теоретичних семінарах, конференціях, конгресах і супервізійних групах, за межами проекту, сертифікати участі АППУ, ИСИПК, УСП або іншої організації не можуть бути зараховані ані як теорія, ані як особистий досвід ані як супервізія;
- кожен учасник проекту з групово Психоаналізу, який пройшов навчання з дотриманням вище вказаних вимог, може бути сертифікованим АППУ, як фахівець з Групового Психоаналізу.

 

ГРУПОВИЙ ПСИХОАНАЛІЗ

Груповий психоаналіз – основою якого є психоаналіз індивідуальний, або, як ще його називають, психодинамічна психотерапія засновником якого (психоаналізу) є Віденський лікар невропатолог Зиґмунд Фройд, як правило займається лікуванням нервових (психічних) розладів від невротичних ( якими на наш час хворіють, в тій чи іншій формі від 25 до 38%, людства) до психотичних, до яких належать хвороби, які лікувались і лікуються без застосування психоаналізу виключно в закритих відділеннях психіатричних лікарень. Психоаналіз дозволяє позбавити людину не тільки важкого нервового (психічного) розладу, але й дає можливість уникнути травмуючої ситуації госпіталізації в психіатричну лікарню.

 

Психоаналіз і зокрема груповий психоаналіз, дає хороші результати в лікуванні психосоматичних розладів – хвороб, причиною виникнення яких є стрес викликаний потужним психологічним потрясінням: смерть близької людини, втрата фінансів, розлучення, хвороба дитини…На даний час за підрахунками Міжнародної організації охорони здоров`я 60% людей, які звертаються до соматичного лікаря: терапевта, невропатолога, потребують лікування у психотерапевта, як психосоматичні хворі, тому, що причина їх хвороби - це психологічний конфлікт.

 

КОНФЛІКТИ:

- виникнення конфліктів відбувається на межі контакту свідомої частини і несвідомої частини психіки – світу інстинктів, витіснених бажань, заборонених, або як їх ще називають табуйованих потягів.

 

- конфлікти в нас розвиваються також на межі контакту нашої совісті з нашим Я. Наша совість, або як в психоаналізі цю частину психічного апарату називають СУПЕР-Его, розвивається у нас від народження з часів виховання нас батьками і в подальшому доповнюється вчителями в школі, в ВУЗі на роботі.

 

- психічне захворювання, або як ще називають його симптом, є сигналом внутрішньо психічного конфлікту і в психоаналізі лікується з врахуванням індивідуальних особливостей психіки кожного пацієнта. Лікування без застосування психоаналізу відбувається із зосередженням на усунення симптому; психоаналіз лікує не симптом, а причину виникнення – внутрішньо - психічний конфлікт.

 

ЯКА ПЕРЕВАГА ПСИХОДИНАМІЧНОГО ЛІКУВАННЯ?

- Лікування, яке зосереджене на усунення симптому, не дає повного видужання, а приводить тільки до заліковування хвороби, як би заганяючи занозу, яка застрягла в тілі все глибше і глибше і лікує те запалення, яке виникло навколо рани. Психоаналіз займається по-перше тим, що знаходить місце конфлікту –занозу, по-друге виймає її, по-третє, аж тоді, займається заліковуванням травмованого – “запаленого місця”.

 

- Після проведеного психодинамічного лікування імовірність того, що хвороба “повернеться”, є мінімальним.

 

Видужання в психодинамічній психотерапії і якнайефективніше в групові психотерапії, відбувається шляхом усвідомлення конфлікту і укріплення психічного апарату за рахунок його пластичності, зрілості і стійкості до зовнішнього тиску та внутрішніх дискомфортів.

 

ЕФЕКТ В ЛІКУВАННЯ В ГРУПОВІЙ ПСИХОТЕРАПІЇ

Лікування (лікування - розуміти як розвиток, ріст) є вкрай необхідний для молодих людей особливо тих, які навчаються чи займаються розумовою роботою. Оскільки психоаналіз, дозволяє звільнити психічний апарат від страхів, упереджень, сумнівів і дозволяє засвоювати знання та користуватись набутими знаннями та досвідом ефективно, швидко і адекватно до ситуації.

 

Груповий психоаналіз є ефективним засобом допомоги в роботі керівника, який працює з людьми. Вміння керувати і вміння бути ефективним в кожній фірмі в кожному колективі цінується - особливо зараз.

 

Працювати без зривів, не травмуючи а ні себе ані людей, ось що є запорукою успіху. Аналіз роботи, як співробітників, так і конкурентів дозволяє вмілому керівнику набути необхідного навику адекватного реагування на несподівані ситуації залишаючись при цьому психічно врівноваженим та здоровим.

 

Сімейні конфлікти, які виникають через дуже і дуже багато причин, які як правило не усвідомлюються, є причиною психологічних травм, зривів, хвороб. Є такий термін в психодинамічній терапії – сімейні захворювання, тобто хвороби, які виникають через розлади в сімейному житті : виразкова хвороба, серцево судинні захворювання, головні болі. Маса психічних захворювань росте від росту маси конфліктів в сім`ї. Груповий психоаналіз вирішує не тільки сімейні проблеми, розв`язує вузол конфлікту, але й успішно лікує сімейні хвороби.

 

Лікування психологічних та психічних захворювання у дітей є також під силу психоаналізу - груповій психодинамічній психотерапії. Великі відкриття в педіатрії, дитячій психіатрії, та неврології відбулись тільки через відкриття в дитячому психоаналізі таких відомих аналітиків як Анна Фройд, Мелані Кляйн та інші. Дитина є найбільш уразлива до психологічних стресів, страхів, потрясінь і психоаналіз дитини вимагає вкрай високого вміння і майстерності оскільки - це є не тільки лікування - це є закладання фундаменту психіки і в той самий час ніякий інший вид терапії, як груповий психоаналіз не зможе з такою ефективністю допомогти Вашій дитині.

 

Груповий психоаналіз зробив величезний внесок у виникнення інших видів терапії, які виникли завдяки психоаналізу. Це транзактний аналіз, гештальт терапія, сімейна системна психотерапія, символодрама.

 

Груповий психоаналіз розвивається і знання отримані тими хто пройшов групи аналізу ніколи не застаріють і не будуть здаватися непотрібними оскільки розуміння людей, розуміння себе - це є мистецтво, а мистецтво вічне


.

УВАГА!
Всім бажаючим взяти участь в сесії групового психоаналізу необхідно
попередньо проконсультуватись у групового аналітика
Попередній запис
з 9.00 до 18.00
за тел.: 42-31-06